Trees in the courtyard are painted in blood.

Idag känns det som söndag för mig, även fast jag vet att det är måndag. Bussen från Silverdalen till Hultsfred var nämnligen försenad idag, så 10 minuter försent kom jag till stationen. Istället fick jag sitta på Daniels skola och underhålla mig med en stunds kulturhistoria, sitta vid datorn, skriva lite på multimedia, spela yatzy och så vidare. Vid 15.10 satte jag mig på bussen hem, vid 16.10 klev jag innanför dörrarna på pappas jobb. Vid 16.30 satte jag mig i bilen och körde till Eke, innan pappa fick ta över och köra resten hem. Nu har vi precis ätit, och jag är helt proppmätt. Kassler med champinjonstuvning och potatismos blev det idag, mums!

Resten utav kvällen består utav en välbehövlig dusch. Ska sminka av mig, tvätta ansiktet ordentligt och sedan ta återfuktande skit. Nu när hösten börjar komma, så känner jag hur huden börjar bli torrare och torrare. Jag hatar att ha torr hud, det svider, huden lossnar osv. Mysigt!
Imorgon har jag en väldigt skön skoldag. Vår mediekommunikation är inställd, så istället får vi jobba hemifrån på en uppgift. Vid 13.35 har jag min första, och enda lektion. Vid 15.00 slutar jag. Det är en väldigt kort och skön dag, så imorgon kan jag sova nästan hur länge jag vill.

Just nu sitter jag och lyssnar på Marilyn Manson, och jag vill verkligen se honom i Stockholm den nionde november. Det hade varit någonting, men jag antar att det kommer fler chanser att se honom. Det är värre med Ac/Dc, som jag så himla gärna vill se snart! Det är helt sjukt hur bra de är. Men jag är ändå glad, jag får se p!nk i november! ♥

Ja, i helgen hände alltså inte så mycket. Jag gick hem från skolan för att jag inte alls mådde bra i fredags. Lite senare åkte jag till Hultsfred, men var halvkass hela dagen. Daniel och jag gjorde som vanligt nästan ingenting alls. Kollade på tv, åt, sov. Det är inte bra för mig att umgås med honom varje helg, så mycket godis som jag trycker i mig! Dock jämnar vi ju ut det med alla promenader till affären ;) Men vad jag kan se på vågen så har jag inte gått upp ett hg, vilket gör mig väldigt glad! Jag hoppas att det håller sig så, eller gärna går neråt. Men men, man ska väl inte hoppas på för mycket. Ha det bra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0