Torsdagar - Bra!

Jag gillar torsdagar, torsdagar är bra dagar. Skoldagen innebär två lektioner. Foto från 08.00 till 13.10, och sedan idrott från 13.30 till 14.30. Det är alldeles lagom, och det hela blir ju bättre eftersom att foto är så fruktansvärt kul! När vi springer fram och tillbaka, slänger fotopapper efter fotopapper som hela tiden blir för mörkt, för ljust eller för snett. Men det är väl så det ska vara nu i början? De kan ju inte räkna med att jag ska kunna allt med en gång, eller hur? Hur som helst. Foto idag var roligt, vi kopierade en massa bilder, varav kanske 5-6 blev bra. Sedan var vi ute och fotade, hade en liten genomgång och sedan framkallade vi den andra rullen också. Jag bara längtar till nästa torsdag!
På idrotten var jag, Annie, Linn och Ebba i gymmet och cyklade och hade oss, det var också helt okej. Dock kommer vi inte att få vara där varje gång för Marcus, men jag ska försöka att vara med mer på idrotten i år. Jag behöver ju som sagt betyget! Men det löser sig, som allt annat.

Pappa kom hem för en liten stund sedan, så vi har precis ätit middag och nu bjuds det på konserverade frukter och glass. Mums! Han ska senare till gymmet, men jag gjorde något konstigt med mina skulderblad idag på idrotten, så jag följer inte med. Istället tror jag att jag ska gå ut och fota lite, jag har blivit ännu mer galen i att fota! Fast nu för tiden vill jag bara fota analogt, svartvitt och framkalla/kopiera bilderna själv ;) Men men, redigera är också roligt!

Nu blir det lite mycket fotoprat, och lite för lite glass för min del. Så nu går jag, hejdå ^^


Kommentarer
Postat av: ebba

hej vad fin blogg du har! kolla gärna in min blogg!:)

2009-09-11 @ 17:31:56
URL: http://ebbaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0