Strong On The Surface.

Kul att det blev typ exakt likadan rubrik som igår. Eller ja, det enda som liknade var väl "the" och "surface". Men ändå. Båda rubrikerna är rader ur Linkin Park låtar. Det visste ni inte, men nu vet ni. Onödig fakta, eller vad?
Hur som helst, idag har jag inte gjort ett skit. Jag gick och la mig tidigt igår, och somnade ungefär direkt när jag la mig. Så jag vaknade tidigt idag också, redan vid 08.45 var jag uppe. Om jag skulle somnat om så skulle jag vaknat med sjuk huvudvärk, så är det alltid.
Så jag och mamma åt lite frukost, sedan gick vi till affären och inhandlade lite saker. Mamma tyckte vi skulle baka en tårta för att jag fyller år snart, men jag sa emot eftersom att hon är förkyld och knappt orkar leva. Så istället köpte hon en daimtårta, mycket smidigare! Sedan hem igen, jag satte mig och spelade the sims tills vi skulle äta middag - vilket blev ett antal timmar. Sedan kom min morbror, vi fikade lite och sedan hamnade jag här igen.

Mormor ringde förut, hon och min moster har precis kommit hem från turkiet så båda två ser väl ut som pepparkakor. Om jag har tur så hinner jag träffa mormor en stund imorgon innan jag åker tillbaka till Växjö. Jag har inte bestämt mig om jag ska åka vid 12.30 eller 16.45, det återstår att se. Det är mycket folk på båda bussarna, så det spelar ju ingen roll egentligen. Imorgon kväll ska jag också umgås med Desiree från 7-tiden till 10. Hon ska åka hem från Ronneby, så därför får hon vänta i Växjö i flera timmar och då kan jag ju vara snäll och vara sällskap. Jag har inget mer alls att tillägga faktiskt.

Jag saknar en viss person, och förstår inte riktigt varför det inte är som förr, vad gick fel och varför blev det såhär? Vi hade bästa relationen du och jag, kunde prata om allt. Men i sommar blev allt så konstigt, var det på grund av det jag tror det var? Hur som helst. I miss you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0