Stop asking me questions - I hate to see you cry!

Shulu.

Usch, idag är en jobbig dag känns det som. Eller, inte jobbig jobbig. Utan mer lite småjobbig.
Just nu sitter jag och lyssnar på musik, My chemical romance! Det var verkligen jättelängesen jag lyssnade på de, men ännu sitter texterna kvar och jag kan sjunga med i nästan varje låt. Jag var ju totalt förälskad i MCR i åttan, och halva nian. Men sedan gick det över, blev lite hårdare musik. Och ja, nu är det mer cradle of filth, manson, lamb of god, koRn, osv.

Skola idag då. Hela förmiddagen består som vanligt utav fotolektion på torsdagar, mycket trevligt! Vi satt och spånade på en idé till affischer som ska göras till öppet hus i oktober. Frågan är ju hur det kommer gå, jag har faktiskt ingen aning. Vi hade i stort sett idétorka. Jag och Annie kopierade lite bilder, satt vi datorn och sedan så var vi även lite i fotostudion och fotade folk. Mycket trevligt.
Under fotolektionen så hände något konstigt med min fot, så nu har jag jätteont. Hela utsidan utav foten, ungefär från fotknölen fram till lilltån. Jag har ingen aning om vad som har hänt, jag vill veta. :(

Sen jag kom hem så har jag bara ätit, kollat på one tree hill och suttit här och läst igenom en massa blogginlägg. Igår var jag, Annie och Alice och tittade på Emil Jensen på Växjö teater. Han var faktiskt riktigt bra, och man blev berörd och tog åt sig utav texterna, på något sätt. Vi fick gratis biljetter genom skolan, och det var nästan tvunget att gå eftersom att vi läser litterär gestaltning. På tal om det så måste jag skriva en dikt innan tisdag, frågan är väl hur det ska gå. Jag kan verkligen inte skriva dikter, och jag tycker det är så tråkigt. Jag vill kunna skriva bra, fina och tänkvärda dikter, men jag lyckas inte. Jag tror att berättande historier är mer min grej.

Nej, nu ska jag inte tråka ut er mer. Istället ska jag gå och ta mig en dusch, raka benen och måla tånaglarna ;) Jag ska också försöka plugga lite mediekommunikation.. Imorgon åker jag till Daniel, och kommer hem igen på måndag. Mysigt, jag har längtat efter honom så mycket, fast att vi träffades i måndags senast. Det känns som det var jättelängesen!
Bye. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0