Somethings getting in the way

Halloj! Nu sitter jag hemma, mina kläder är helt blöta och mitt hår krullar sig åt alla möjliga håll. Hemvägen var regning och äcklig, så nu bli det mysbralls och en torr och mjuk tröja - lovely! Så snart som laxen har tinat så ska jag köra den i ugnen, koka ris och göra en sås till. Dock är jag väldigt sugen på potatis, men man kommer inte långt med 6 kronor.
Skolan har faktiskt varit väldigt bra idag! Vi hade fotolektioner från 08.00 till 13.10, och idag fick vi äntligen framkalla! Jag och Annie stod inne i mörkerrummet tillsammans med Sune, och vi såg inte ett skit. Mina ögon letade febrilt efter ljust, men det enda min blick träffade var de självlysande siffrorna på klockan. Så efter en stund där inne så fick man lagom mysig huvudvärk, men efter lite luft var det bättre. Vi framkallade bilder, och det var verkligen jättekul! Dock blev typ alla mörka, men det berodde tydligen på att vi inte hade ställt in slutaren nå vidare bra på själva maskinen. Herregud, jag vet ju inte vad allt heter så det blir lite konstiga ord för att förklara allting.
Efter foto hade vi idrott, och då gick jag och Annie och "pluggade", så egentligen skulle jag slutat för 10 minuter sen, men kom hem 14.15 istället. Underbart.

Det blir nog inte mycket gjort idag tror jag inte. Pappa är inte hemma, så jag ska då laga mat. Sen så ska jag försöka mig på att skriva lite på en dikt, skriva noter och kanske börja med bildanalysen. Imorgon är det redan fredag, så jäkla skönt! Så imorgon ska jag hem till Alstermo, och på lördag ska jag och Annie baka cupcakes, mhmm :) Det är ju synd bara att jag inte kan äta de, men jag kan i alla fall ta kort på de, haha. Aja, nu ska jag fixa mat, vi höres.


Kommentarer
Postat av: Annie

Så klart du kan äta de :)

Bah, nu somnar jag snart.

God natt, vi ses i morgon!

2009-09-03 @ 16:21:37
URL: http://curlyysue.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: Tack !! :)



(ursäkta för sent svar, fick din kommentar i augusti)

2009-09-04 @ 21:25:53
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0