Sega måndag.

Idag är det måndag, jag gillar måndagar. I alla fall början på de. Jag börjar vid 11.00 och går till 16.00, dock gillar jag inte att vi har bild idag. Bild är verkligen inte mitt starka ämne, men eftersom att vi bara har kursen fram till jul så ska jag väl överleva den med.

Jag vaknade tidigt idag, redan vid 08.30 var jag uppe ur sängen. Jag gjorde mig iordning, fixade lite frukost och nu har jag suttit och spelat the sims i 45 minuter, jag är kind of a nerd :) Ska cykla till skolan om sådär 30 minuter, mitt hår ser ut som jag vet inte vad, så jag ska försöka göra någonting åt det, haha.

Ikväll så är jag ensam hemma, pappa stannar i Åseda. Dels för att han skulle fixa med bromsarna, och så kan han väl inte vara utan Camilla för länge. Eller, det är nog snarare tvärt om. Just nu står Marilyn Manson på högsta volym, and I love it. Jag önskar så att jag kunde se honom i Stockholm den nionde november, men det kommer väl fler chanser antar jag. Den tionde däremot så SKA jag se Pink :D

Vi hörs senare, ♥

Kommentarer
Postat av: ebba

sv; okej då lägger jag till dig också:)

2009-09-14 @ 12:35:48
URL: http://ebbaal.blogg.se/
Postat av: Sophie

tack för din röst i min outfit-tävling! vill du vara med själv eller om du känner för att gästblogga, släng ett mail till [email protected] :) jag finns även på bloglovin om du vill hålla dig uppdaterad!



hur är det annars idag? :)



Kram /Sophie

2009-09-14 @ 15:28:36
URL: http://iheartfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0