Seg måndag.

Usch, idag är det bara segt, segt och återigen segt! Jag och Daniel klev upp vid 06.15, eller okej, jag ska inte ljuga. Klockan ringde 06.15, jag var uppe ur sängen ungefär 06.35. I alla fall så var det bara att packa ihop alla saker fort, sminka sig, äta lite och sen gå till bussen. Jag var helt säker på att jag skulle missa bussen idag också, men jag hann precis. Jag blev på dåligt humör på grund utav alla barnen, busschauffören och mitt stressande. Jag tror magkatarren har kommit tillbaka igen :/

Hur som helst. Jag kom till skolan och var tvungen att vänta en timme på svenskan, då passade jag på att göra klart engelskan och läsa lite. Efter svenskan så gick jag hem tillsammans med Alice, och sedan lagade jag lite mat. Makaroner och köttbullar, mums. Passar perfekt när man var så hungrig som jag var, höll på att svimma när jag kom innanför dörren.
Sedan jag kom hem har jag ätit, tittat på tv och bara suttit här. Jag ska alldeles snart börja plugga eller skriva noter, vi märker vad det blir, hehe.

Helgen har varit lugn och skön. När jag kom till Hultsfred i fredags, 20.50 så åkte vi direkt hem till Daniels mamma där Mikael väntade. Vi spelade Wii, åt godis och lyssnade på musik. Runt 23.30 blev vi hämtade av Roger, och åkte hem och tittade på film. Jag kan ju säga att jag somnade ganska omgående efter en sådan jobbig dag.
Lördagen var bara slapp, och vi gjorde mest ingenting. Låg framför tvn, gick och köpte massa onyttiga saker och tittade lite mer på tv. Men det är skönt med sådana dagar!
I går var jag på konstigt humör hela dagen, och det blev värre på kvällen. Jag fick väl något utav en attack, och förlåt mig Daniel för mitt humör. Jag är glad att vi pratade en del, och att vi redde ut en del saker. ♥ Vi låg och pratade till typ halv två, och sen upp vid halv sju. Jag vet varför jag är trött.

Dagen kommer inte bestå utav så mycket mer. Jag måste nog sova en stund sen, mitt huvud känns tungt och konstigt. Jag ska i alla fall plugga lite mediekommunikation, städa upp lite och duscha sen ikväll när pappa kommer hem och har köpt schampo, hehe. Ni får ha det så bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0