Never wants to be alone

Jahaja. Jag vet aldrig hur jag ska börja ett blogginlägg, men på något sätt så börjar det ju alltid så än så länge har det funkat. Dagen har varit mysig trots lite argumentationer mellan oss individer. Folk har varit lite sura, andra lite ledsna, och en del utav oss har bråkat. Men det verkar som att allting har löst sig nu. Eller allt ska jag väl inte säga, men vi har kommit på bättre lösningar, om man säger så.

Dagen började för min del vid 09.50, då min klocka ringde. Jag gick upp, fixade frukost, klädde på mig, sminkade mig och tittade lite på tv innan jag drog till skolan. Min första lektion var svenska, då jag lånade en Linda Skugge bok, den verkar väldigt rolig. 'Ett tal till min systers bröllop'. Sedan åt vi lite, och satt utanför och pratade länge. Sedan anslöt sig också Mia, Elin och Lina. Trevligt trevligt. Efteråt var det dags att dra till Norrtull för att ha bild, det var ju också kul. Jag gav upp allting, och ritade typ ingenting under dagen för att jag kan verkligen inte måla perspektiv. Istället satt jag och Alice och pratade i evigheter, med andra underliga individer.

Efter bilden cyklade jag och Alice till stan, gick runt och tittade/provade alla möjliga skor. Fanns mycket fint man skulle köpt om man hade haft pengar. Dock har jag en tendens att aldrig ha det. Så istället gick vi och fikade på Skåres, och satt där i säkert en timme och pratade. Vi delade på en stor biskvi och en prinsessbakelse, mucho gutt. Eftersom att tiden rann iväg så var det dags för en resa hemåt, och strax efter jag kom hem så kom pappa innanför dörren. Det blev mat och film, sedan ställde jag mig i duschen. Dels för att jag var skitig, och dels för att jag frös så sjukt mycket. Det gör jag nu också, så jag ska snart sätta mig i täcket och spela lite sims :)

Det här är min sista dag som 16-åring. Imorgon vid 06.38 så blir jag 17, och kommer aldrig mer att bli 16. Det är ganska sorgligt, jag har liksom inte gjort något vidare kul som 16-åring. Jag har lärt känna en massa nytt trevligt folk, jag har fått en systemkamera, jag har blivit bättre i skolan och blivit bättre på att våga prata inför folk, och jag har fått en alldeles underbar pojkvän.
Så.. Det här blir mitt sista inlägg som 16-åring, hoppas 17 blir lika bra, om inte bättre!

Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0