Life has been kind to you.

Sådär ja. Nu var kvällen kommen och jag ska strax klä på mig någonting (jag har duschat), och så ska jag lägga mig i sängen och plugga lite. Jag ska skriva en dikt, och jag har lite ideér i huvudet, men jag vet inte om det blir någonting av det. Det märker vi. Jag måste skriva en dikt om september också, det ska jag nog också göra. Och så ska jag läsa lite om svenskan också innan jag sover för ikväll. Samtidigt som jag ska försöka få in saker i mitt trånga huvud, så ska jag lyssna på det underbara soundtracket till Sweeney Todd.
Jag är totalt förälskad i Sweeney Todd, och har varit i ungefär ett halvår. Idag fick jag hem soundtracket, och har typ lyssnat sönder på det. Men vad gör det? Låtarna är så fruktansvärt underbara!

Imorgon börjar jag vid 08.00 med mediekommunikation. Sedan vid 10.45 ska jag och Annie dra oss ner till stan, äta och sätta oss där och plugga. Annie redovisade (säger man så?) för mig att vi har massor som ska vara klart inom den närmaste tiden. Och jag är inte riktigt klar med engelskan heller, men det får vi också ta imorgon.
Ikväll har jag ätit, suttit här och försökt lära mig ett nytt program. Sedan duschade jag och lite sådant. Och nu blir det sängen, som sagt. Godnatt. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0