I'm still alive.

Nu har jag precis ätit middag, och ska ut och gå en sväng. Eller ja, jag ska gå för att hämta min cykel. Och medan jag går där i höstblåsten, så kommer jag nog att tänka en hel del på olika saker här i livet. Hur jag ska göra för att lösa en del saker, och hur jag ska hantera problem som plöstligt verkar väldigt nära inpå. Problem som jag kanske hade planerat att handskas med i framtiden, inte just nu. Hur som helst så finns det alltid en person som jag kan lita på, som aldrig skulle svika mig. Om det någongång skulle bli så att allting bara brister, så flyr jag dit, till denna underbara person.

Så nu ska jag klä på mig lite varmare kläder, stoppa in musiken i öronen och låta mig sväva iväg med mina tankar i huvudet. Sedan blir det sängen, godnatt. ♥

Kommentarer
Postat av: stina

tack! hoppas på det högsta betyget, men vi får se :)



sanna, du gör mig sjukt nyfiken? SÄG?



haha, tk:n har varit lite flumm. vi har gjort repotage, filmrecension och lite pressmeddelande typ. har inte varit på tv lektioner, en inställd och jag i belgien :)



mysigt med promenad!

2009-09-30 @ 20:11:16
URL: http://stinanoe.blogg.se/
Postat av: Anna - fotografier och tankar

Tack! Så glad jag blev för din kommentar! Bloggen blir nog lite bättre när jag hittar någon som kan hjälpa mig med min design :D

2009-09-30 @ 20:58:36
URL: http://eksfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0