I don't care if your world is ending today.

Hallå ja, anledning till att jag skriver är för att jag har alldeles för mycket tid nu på morgonen. Åh, så önskar jag att jag kunde skriva varje morgon innan jag går till skolan. Men så är icke fallet, imorgon börjar jag vid 08.00 igen, men vi har en ganska skön dag framför oss imorgon, om man bortser från IVÄ och teatern på kvällen. Men vem vet, det kanske blir jättekul.

Hur som helst. Hittills idag har jag ätit frukost och tittat på One tree hill. Jag har kommit på att jag får titta på de andra säsongerna, som jag inte har här hemma, på tvshack.net. Där blir det i och för sig ingen svensk text, men det ska nog inte vara några problem. Fast mest av allt så tycker jag ju att femman ska börja sända det igen, fast från säsong ett så man kan hänga med på allting. Det skulle vara perfekt!

Alldeles strax ska jag göra mig iordning inför skolan, frågan är vad man ska ha på sig idag. Det känns kallt ute. Idag är det också höstdagjämning, så det känns extra kallt. Och nu går vi bara mot mörkare tider, men det känns ändå ganska bra. Hösten är efterlängtad utav mig. I alla fall kommer den väl vara det någon vecka till, sedan ger jag väl upp. Nejdå. Höst är bra, höst är fint, höst är mysigt.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0