Found myself in you.

Då var helgen snart slut igen. Men innan den är helt slut så ska jag städa upp, dammsuga och göra det lite fint här inne. Daniel har varit här hela helgen, och så som han stökar ner! Det ser ut som fan här nu! Nejdå, vi stökar ner tillsammans. Jag plockade in kläderna förut idag, så det ser lite bättre ut i alla fall.

Fredagen var jättemysig. Daniel kom till mig vid fem, sedan åkte vi hem till mig och sedan ner till stan igen. Väl i stan så gick vi till Hong-Kong och åt friterad kyckling, ris och sötsursås. Mums! Sedan gick vi förbi Hemmakväll, köpte godis och cola och sedan gick vi hem. När vi väl kom hem så frågade Alice om vi ville följa med ut en sväng, så då gick vi och hämtade min cykel vid skolan och sedan hem igen :)
Under lördagen så var vi lite i stan, jag köpte en eyeliner, sedan gick vi och kollade öppettider på House of Pain. Snart är det dags igen! Lovely med en till liten picering. Det blir lite mamma-känsla när man piercar sig, man måste ta hand om den, tvätta den osv. Jättemysigt med nya piercingar. Efter det åt vi en pizza på excel, och sen hem igen. Alice ville att vi skulle komma och festa med de, men det var typ ingen som var på så jag tog förgivet att det inte var något, istället tittade jag och Daniel på Coraline, tjockade oss och hade allmänt mys. Vi hamnade i säng rejält tidigt!

Och dagen har varit helt åt helvete. Allting har gått fel idag! Det började med att vi vaknade vid 09.00 typ, och Daniel fick värsta idén (tack vare Pettsson och Findus) att vi skulle äta pannkakor till frukost. Sagt och gjort, vi skulle göra pannkakor! Men då fattas det 2 dl mjölk, så vi måste gå till Netto och mina byxor blir jätteblöta.
Sedan hem och vi ska börja steka de där jävla pannkakorna, men de blir bara dåliga, bränner fast eller är för rinniga. Så jag får aggressioner och skriker att jag hatar de där jävla pannkakorna och ska döda de. Daniel lugnar ner mig, och jag fortsätter att steka pannkakorna, och de blir fina.
Vid 14.30 kommer pappa hem, vi planerar middagen och jag och Daniel ska gå och handla, och jag tar med mig kameran för att fota lite. När vi har gått i kanske 2-3 minuter, så börjar det ösregna. Vi stället oss under ett tak för att se om det avtar, sedan börjar vi gå igen. Vi hinner gå typ 5 minuter till innan det kommer en till skur. Då får vi stå under ett träd i typ 6-7 minuter, och sedan går vi en bit för att sedan ställa oss under en gran. Men istället fortsätter vi gå, vi skulle till hovshaga, men inser att vi inte ens har kommit halvvägs. Vi har alltså gått en sjuk omväg, och går istället till Netto. Väl där så är det en kaxig gubbe som står framför mig och gör mig på dåligt humör, men Daniel lugnar ner mig igen ^^
När vi kommer hem så ska jag börja med ostsåsen till tacopajen, men inser då att båda vitlökarna vi har är totalt mögliga och går inte att använda och pappa vägrar att springa och köpa. Söta Daniel säger att han kan göra det, men jag försöker ändå tvinga pappa. Jag misslyckades. Idag har jag ätit tacopaj utan vitlök. Kul.

Nu ska jag plocka iordning och dammsuga här innan klockan blir 22. Efter 22.00 blir grannarna så jäkla gnälliga, jag vet inte vad felet är. Hur som helst, imorgon börjar jag vid 11.00, och sedan är jag ensam hemma resten utav kvällen och natten. Ganska skönt, men önskar att någon annan kunde vara här istället för pappa då. Typ Daniel <3 Jag får abstinensbesvär på söndagskvällar, det är helt sjukt. Men nu ska jag inte dra ut på det här mer, hejdå.


Kommentarer
Postat av: ebba

sv; tack så mycket!:D ska vi följa varandra genom bloglovin?:)

2009-09-13 @ 21:22:19
URL: http://ebbaal.blogg.se/
Postat av: ebba

sv; tack! du har också en mycket fin blogg!:)

2009-09-13 @ 22:11:46
URL: http://ebbaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0