Forgiven.

Böh, vad ont i magen jag har. Jag misstänker att det fortfarande är magkatarren som spökar, att den aldrig går över? Det är jättejobbigt, jag får äta lite mer yoghurt eller någonting, som är lent för magen. Åh, varför är det alltid så högt på tvn i reklampauserna? Jag blir helt galen!

Sedan jag skrev sist idag så har jag varit i skolan. Den första timmen började med svenska, då vi satt och läste ungefär hela lektionen - skönt! Sedan var det lunch och sista lektionen var bild i flera miljoner timmar. Idag skulle vi måla av människor igen, jag är verkligen urdålig på det! Så jag blev sur och blabla, sedan berättade Andreas/Henrik/Anders (jag vet fortfarande inte vad han heter) att vi skulle måla en tavla med människor på. Gah, jag kommer få ett stort IG bara för att jag suger på att måla och inte har något tålamod.
När jag kom hem så lagade jag lite mat. Eftersom att pappa inte kommer hem någonting idag så blev det ännu en gång ris, lax och limesås. Men det är alltid lika gott! Nästan. Sedan blev det lite the sims, städa upp i köket, plocka ur och i diskmaskinen osv innan jag bestämde mig för att ut och gå en runda. Kameran följde med, och det blev ett par bilder. Dock tycker jag inte att de blev så bra, men det spelar ju ingen roll just nu. Eller ja, det spelar alltid roll, men åh. Skitsamma.

Hahah, här sitter jag och retar upp mig själv på grund utav vad jag skriver, det känns lite lagom stört. Jag spelade the sims förut, och de små jävlarna gör mig riktigt förbannad! Då har jag gjort en familj på 2 vuxna och 4 barn. Den äldsta tjejen är ungdom nu, sedan kommer en kille som är tonåring, en till kille som är barn och en liten flicka till som är nyfödd. Och de jävlarna kan inte ta hand om den nyfödda! Den ligger där och luktar skit, är hungrig och behöver umgänge, men familjen bara går runt där som att ingenting har hänt. Jag blir så sur, vad är det för stil?! Nu måste jag fortsätta och försöka reda upp den där familjen, och här kommer en ful bild från idag. Hejdå!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0