First you try to..

Bah, dagen börjar lida mot sitt slut, och det är jag ganska glad över. Dagen har inte varit mig alls till lags, och jag vill bara vakna upp imorgon med ett glatt humör.
Jag kom precis hem, har varit ute och övningskört med pappsen. Det går ganska bra nu för tiden, och idag backade jag runt gathörn. Det blev aningen panikartat eftersom att jag inte såg trottoarkanten, men jag såg bilen som närmade sig mig med stormsteg. Men som sagt, det gick bra ändå och nu går även dragläget ganska bra. Jag släpper kopplingen bra (för det mesta, ibland blir det lite hackigt), och jag kör iväg jämnt och fint.

Jag längtar tills på fredag. Då ska jag åka till Hultsfred vid 18.25, och då hoppas jag på att Daniel och Roger hämtar mig där vid 20.50, så att jag får åka med de till Silverdalen. Åh, jag älskar att vara där. Jag och Daniel gör mest ingenting på dagarna, förutom att mysa, dricka oboy, äta och titta på simpsons/family guy, hehe. Men det är sånt man ska göra på helger, man ska bara umgås med varandra och ta det lugnt! Visst, någon helg kan man ju åka iväg och göra något roligare, eller umgås med lite roligare människor. Men för det mesta föredrar jag faktiskt att bara ta det lugnt. Det är skönt, och jag är glad att jag inte är någon såndär hetsig människa som måste göra någonting hela tiden.

Alldeles snart så ska jag gå och göra mig lite bubbelvatten, borsta tänderna, lägga mig och läsa Marilyn Manson självbiografi. Den är ganska brutal, smutsig, men ändå tilltalar den mig på något sätt. Det kanske är så att jag facineras av att någon människa kan leva sådär. Hur som helst, boken är väldigt bra och välskriven och jag gillar den skarpt.
Jag hoppas att jag kan somna inatt i alla fall, igår låg jag vaken till och från fram till 02.50, väldigt jobbigt var det! Sedan vaknade jag vill 05.30 igen, stängde av tv:n, gick på toa och hade lite problem att somna igen. Men men, det kanske blir en bättre natt i natt. Dessutom hade jag lustiga drömmar inatt, det gillar vi inte. Men men, godnatt folks! ♥

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0