Feber.

Åh, nu orkar jag inte mer! Jag har gått runt och haft ont i magen hela dagen, och ryggen. Så snart kommer väl mensen! Dessutom har jag magkatarr/magsår på det hela. Åhhhhhhh. Jag har foto imorrn, så jag tänker gå till skolan i alla fall. Jag har huvudvärk. Jag har feber! 39.4 stod termometern på, och jag svettas i hela kroppen ena sekunden, för att sedan frysa ihjäl och vara tvungen att lägga mig under täcket. Jag har baconfeber :(
Dessutom har jag hallucinerat. Jag fick för mig att det låg en larv på golvet i köket, så jag hoppade fram och tillbaka för att inte kliva på den. Haha :'(




Kommentarer
Postat av: stina

sv: jag kommer hem på tisdag typ. överaskning? åh, vad är det? :D

2009-09-16 @ 19:05:59
URL: http://stinanoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0