Don't expect an easy answer.

Det har varit en lugn dag. Jag gick till engelskan vid 13.30, och det var en helt okej. Jag läste en text, svarade på några frågor och sedan kollade vi på Life on Mars. Jag tycker verkligen om den serien, och jag vill verkligen se hur den kommer sluta. Man blir så förvirrad hela tiden. Ligger han i koma, eller är han bara helt konstig i huvudet och inbillar sig allting? Jadu, jag hoppas verkligen att svaret på den frågan kommer snarast.

Just nu sitter jag och lyssnar på Stone Sour, åt middag för lite mer än en timme sedan. Till middagen blev det självklart One tree hill, och sedan var det så spännande så jag var tvungen att titta på ett avsnitt till. Tre avsnitt idag, och det lär nog bli ett till. Snart är det säsong fyra, och sedan får jag nog hyra de andra säsongerna på Hemmakväll. Jag ska försöka plugga lite innan sängen kallar, jag hade tänkt att börja med mediekommunikationen så man slipper stressa dagen innan den ska vara inlämnad.

Det är ganska mysigt väder idag. Jag gillar sådant här väder, när det är mulet, blåsigt och det kommer en regnskur då och då. Det passar så otroligt bra med tjocka strumpor, varm oboy och en bok då. Jo, jag har nämnligen tänkt att lägga mig och läsa lite i "Ett tal till min systers bröllop", eller Marilyn Manson självbiografi.
Jag är en ganska lugn person, jag har tänkt på det ganska mycket nu för tiden. Jag är helst ensam, på mitt rum. Med hög musik, antingen skrivandes, fotandes eller något annat. Självklart sitter jag mycket vid msn och andra communities, men jag trivs oerhört bra själv. Dock skulle det vara ganska kul att träffa sina familjemedlemmar någon gång. Jag har inte träffat mamma på 3 veckor på fredag, och det känns. Jag saknar mamma, mormor och de andra. Jag kommer inte att träffa henne förrän om 3 veckor igen. Eller ja, vi får se. Jag behöver lite mammatid också, någon som bryr sig..

Imorgon ska Annie sova hos mig så att jag slipper vara ensam, i alla fall! Vi ska titta på Emil Jensen imorgon vid 19.00 på Växjö teater, och den slutar säkert vid 21.00 eller något sådant. Och om Annie ska vara hemma vid 23.00, och sedan upp vid 05.00 så tyckte hon att det kändes liite stressigt. Så istället får hon ta över min pappas säng, och sova till 06.50 istället. Mycket bra. Jag har även en del saker som jag måste fixa imorgon, om det nu blir så. Nu ska jag inte tråka ut er mer. Hejdå ♥



Kommentarer
Postat av: Roza

Himla söt bild! :)

2009-09-22 @ 23:22:27
URL: http://takiporian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0