Det kändes som om .. något slog en volt i mig.

Jag sitter och lyssnar på Thåström, och jag gillar det. Hans nyaste skiva är det nu som spelas i Winamp. Samtidigt som hans låtar gör mig lite ledsen och deprimerad, så gillar jag de oerhört mycket. Jag kan inte direkt säga att jag känner mig igen i de, men det är någonting som känns.. som mig. "Det är kväll här och jag jag har fyllt mitt huvud med tingeling" min favoritrad någonsin. Love it.

Skola idag då. Det var inte så överdrivet kul. Graf, svenska och litterär gestaltning. Jag hatar att skriva dikter, och det är verkligen ingenting som lockar. Jag vill inte skriva dikter, jag vill skriva noveller, romaner, och allt annat utom dikter! Men det gick ju det också, dock blev det inte alls mycket skrivet idag. Men det kanske inte spelar någon roll? Hur som helst. När jag kom hem kom pappa plöstligt, han bråkar ju ständigt med folket i sin närvaro. Jag blir så trött, varför förstår de inte att bråk leder ingenstans? Det är bara slöseri med tid, tid då man egentligen skulle kunna göra så mycket finare, och mer värdefulla handlingar.

Det kommer inte att hända någonting idag. The sims, kanske. Igår fyllde jag ju år, ja. Jag fick tårta, paket och det var allmänt trevligt. Mina födelsedagspresenter blev 1500:-, en digitalfotoram och ett minneskort. Tack så mycket!
Nu blir det mer Thåström, och mer funderingar. Kanske ska skriva en höstdikt, det har jag inte kommit så långt med ännu. "Vad bryr jag mig om sånt strunt? Vad bryr jag mig om sånt?" ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0