Stressad.

Samtidigt som jag letar recept till dillstuvad potatis så sitter jag och skördar alla mina växter och plantor på Farmville. Jag planerar också en biokväll imorgon tillsammans med Daniel och Jacob, fast samtidigt vet jag inte. Farfar kommer ju, men han stannar ju hela helgen så det kanske är värt det?

Det lär bli stressigt ett tag framöver nu. Pappa och jag ska strax åka och handla, sedan ska vi åka och träna. Efter träningen så ska jag hem, duscha (om det finns varmvatten) och laga mat. Samtidigt så hade jag tänkt att hinna plugga en del på engelskan och mediekommunikationen. Usch, vi får väl se hur det här går. Men det ska gå, klart det går!

Imorgon kommer min lilla farfar till mig, det ska bli jättekul att träffa honom igen! Dessutom kommer Daniel också, trevlans. Alice ville att jag skulle sova hos henne ikväll, men dessvärre hinner jag nog inte det. :(
Ah, måste dra, hejs!

Kommentarer
Postat av: stina

jag ska försöka hitta böckerna för att läsa dem. blev lite besatt av twilight ett tag där, men inte nu. haha!



tack för ditt brev, men vilken adress ska jag svara till=?

2009-10-02 @ 17:24:11
URL: http://stinanoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0