Skynda!

Okej, nu vill jag faktiskt få ner The sims någongång, så att jag kan installera det och spela någon gång! Jag har väntat i tre timmar nu, och jag orkar inte vänta 40 minuter till! Tja, det är vad som står där i alla fall.

Hur som helst. Jag har kollat på två avsnitt av One tree hill, det är spännande nu! Och jag blev mäkta chockad nyss. Pappa kom hem runt halv sex, och var helt hemlighetsfull, han ville inte berätta vad det blev för mat. Jag tänkte 'det blir väl något halvlustigt han hittat på nätet'. Så istället la jag mig och kollade på tv, och sedan säger han att vi ska äta. Då är det raggmunkar! Herregud, pappa lagar husmankost. Det var i alla fall hur gott som helst, och jag blev så mätt att jag mest känner för att lägga mig och sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0