Sjukdom.

Jaha, då sitter man hemma idag också. Dock skulle jag slutat skolan om typ 5 minuter, men så blev det icke. Vaknade vid klockan fyra i morse av att jag var tvungen att kissa och dessutom att jag frös som jag vet inte vad! Jag låg under mitt tjocka täcke med Daniels korn-tröja (bör tilläggas att det är en hood) och strumpor. Fönstret var stängt och elementet igång, men ändå frös jag så jag skakade. Feber? Tja, antagligen.
Jag vaknad vid 08.15 av att Alice ringde till mig som en galning miljoner gånger, sedan fick jag en utskällning på sms också. Trevlig start på dagen..
Sedan dess har jag ätit frukost, kollat klart på män som hatar kvinnor, spelat the sims, ätit makaroner och köttbullar och nu sitter jag och spelar piano. Ska lära mig Slanias song av Eluveitie och To Zanarkand, som är en låt ur Final Fantasy 10. Mycket fina båda två, men vi får väl se hur det här går!
Härnäst så är det duschen som kallar, det kan behövas. Jag ska också försöka stoppa in alla mina kläder i garderoben, de har legat på golvet nu hur länge som helst. Fast varför ska jag göra det egentligen? Det mesta ska ändå till tvättkorgen. Tja, då får jag sortera mina kläder på golvet istället. Och dammsuga ska jag göra, om jag inte svimmar. Just nu sitter jag halvnaken (läs: linne och trosor), med fönstret öppet och håller på att svettas ihjäl. Min kroppstemperatur går upp och ner hela tiden. Men ni får ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0