Segt.

Onsdagar är segt, onsdagar är ofta segt. Dock inte lika segt som tisdagar, men ändå segt. Första och andra lektionen är okej. Sista? Inte okej.
Jag är så fruktansvärt trött idag! Egentligen vill jag bara lägga mig och sova just nu, sova i 10 timmar hade ju inte varit fel. Men jag känner samtidigt att jag måste umgås med pappa nu ikväll, han åker till Köpenhamn vid 01.30 inatt, sedan träffar jag inte honom förrän nästa torsdag. Eller ja, fredag kanske.

När jag försökte komma hem idag efter skolan, så tog det emot. På alla sätt. Jag ville inte cykla, jag ville absolut inte cykla i motvind. Det är så jäkla kallt så det känns som att fingrarna ska gå av så fort man går ut. Min hals mår inte heller bra, så jag får leva i min sjal nu för tiden. Men det är väl mysigt?! Jovars.
Imorgon har jag foto, det är i alla fall ganska roligt. Dock har jag tappat bort det där häftet som vi jobbar i ibland, jag har bara gjort en fotoanalys i det. Det känns som att vi inte gör något på foto, vi bara springer runt. Och nu är vi ju klara med affischerna till öppet hus, vad ska vi göra då? Det blir nog ingen gravallvarligt lektion imorgon heller, för jag tror inte att alla är klara med affischerna. Men nice ändå. Förkyld är jag med, så det blir ingen idrott för mig.

Nej, nu ska jag gå och laga middag. Jag håller på att svälta ihjäl. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0