Play on the safe side.

Jaha, nu sitter jag här igen och drygar. Det är nästan så att jag känner för att gå och lägga mig igen, jag har varit uppe i 3 timmar redan. Det känns lite jobbigt att behöva kliva upp vid 07.45 på höstlovet, för att sedan gå till tandläkaren och höra "det ser bra ut, var noga med tandtråden. Vi ses igen om ett år!". Jag klagade även på min framtand, att jag inte var nöjd med den. För er som inte vet så går min ena framtand framför min andra, och det ser förjävligt ut. Tycker jag. Men min tandläkare ser det som ett "skönhetsfel", och säger att jag inte kan räkna med att de ska betala ett sådant litet fel. Så därför måste jag vänta tills jag är 19, gå dit igen och betala hela skiten själv, det är vad de räknar med :)
Hur som helst, skönt att jag inte hade några hål. Jag kom hem igen vid 08.40, 10 minuter alltså. Totalt onödigt. 
Nu ska jag strax hoppa in i duschen, göra mig i ordning och sådär, jag ska väl hem till Jacob så småningom. Vi har fortfarande vår kamp kvar om vem så är Singstar mästare ;) Jag och Jacob har oftast väldigt kul när vi spelar singstar, och Annie sitter bredvid, räknar poängen och diggar i takt till vår skönsång. Dock skulle jag vilja höra henne sjunga mer, men icke. Hon är tyst som en råtta, om de nu är så tysta som jag tror.
Usch, jag vet inte vad jag ska skriva mer. Jag känner att jag börjar bli lite sjuk, min näsa rinner och i morse var jag helt hes - fast det kan ju bero på min och Jacobs kamp igår, haha. I morgon ska jag till Apoteket och lägga ut 150 kronor, det blir ju jättekul, verkligen. Men är man dum så är man, därför ger det såna konsekvenser. 
Imorgon kommer också min bästa! ♥ Daniel kommer vid 17.00, och på kvällen ska vi gå och käka kinamat. Jag ska fråga pappa om han och Camilla vill följa med, så kan ju han betala åt oss också, annars ryker 100 spänn där också.
Aja, nu kallar duschen. Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0