Överjävligt.

Ja, ibland känns livet överjävligt och man vill bara lägga sig ner och gråta, skrika, slå, sova. Ja ni vet, man kan inte ritkgit bestämma sig för vad man känner. Idag är det inte så dock, men jag skulle bara förvarna er om att det kommer att bli så för er i framtiden. Många gånger! Bara så ni vet.

Den här dagen har varit seg, klockan är bara halv fem, men det känns som att den borde vara 23.30, ungefär. Jag är trött, mätt och varm. Fast att det är så kallt ute idag så är det 28 grader i vår lägenhet! Det är inte klokt, det känns som att jag har feber. Vilket jag inte har. Woh.
Foto idag, jag var ute och fotade med en kamera jag inte förstod mig på för fem öre! Så därför blev nästan varenda bild misslyckad, men jag kopierade över ungefär 10-15 på fotopapper i alla fall. Jag ska bli bäst på att fota.

Dagen lär inte bestå av mycket mer. Jag har lagat mat, och kollat på One tree hill. Dock cpade datorn, så jag fick aldrig se slutet, men jag orkade inte starta om och greja - vi tar det en annan dag istället. Imorrn är det fredag, det är underbart! Daniel kommer till mig, jag vet inte om vi åker till alstermo eller stannar kvar här i stan.
Nu -the sims.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0