Long way to happy.

Nu har jag precis ätit kyckling, ris och curry sås. Kom hem från skolan vid 16.00, då började jag med maten och kollade på One tree hill samtidigt. Mycket bra serie, som jag rekomenderar starkt!

Snart kommer AlicePallice hit, vi ska gå och handla på Netto. Dels för att jag behöver smör, mjölk och säkert något annat roligt. Så ska vi också köpa glass, grädde, maränger och chokladsås för vi ska göra marängswisch! Så helt underbart gott!

Skolan var helt okej idag, till och med bilden var okej. Jag, Alice och Annie satt i en datorsal och gjorde bokomslag till en bok som heter 'Det osynliga barnet', kul att min blir ful som stryk! Men det gör ingenting, för huvudsaken är att jag gör uppgiften överhuvudtaget.
Nej, nu ska jag göra nått vettigt. Slänger in en läskande bild! ;) Hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0