Jobbigt!

Idag känns allting bara jobbigt. Det känns som att jag bara behöver vara för mig själv, äta en massa god mat och titta på one tree hill hela dagen. Tyvärr lär det väl inte bli så.
Jag är trött på den här lägenheten. Den är ful. Jag vill bo i ett fint hus, med ett underbart fint kök!
Jag vill att mitt rum ska vara mysigt, fint och det ska vara jag! Det här är inte jag. Jag är hur missnöjd som helst med skrivbordet, det passar inte in! Jag önskar mig ett nytt skrivbord i julklapp!

Jag är trött på mitt liv. Jag går i skolan, sen gör jag ingenting om dagarna. Jag bara sitter hemma, vid datorn eller tvn och gör ingenting. Jag vill hitta på någonting, göra någonting som jag verkligen vill!
På helgerna träffar jag Daniel, vilket förvisso är helt underbart! Men vi gör inte heller så mycket.

Åh, allt hade varit så mycket enklare om man hade pengar. Och som grädde på moset så cpar min dator, så jag får väl installera om hela skiten igen! Jag har ont i halsen och i magen, och jag känner att snart kommer den roliga veckan på intåg. Som en stolt parad, och bara förstör mina dagar. Åh!
Nu ska jag titta på one tree hill..


Såhär vill jag ha mitt kök, fast mörkare färger på träet.


Och här har vi ett mysigt sovrum, som inte alls skulle sitta fel.
Åh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0