It hurts my soul.

Jag har så fruktansvärt tråkigt, absolut ingenting att göra just nu. Kanske skulle man städa lite, för här det inte allt för vackert om jag säger så. Ja, så får det nog bli.
För ungefär en timme sedan pratade jag med pappa, han undrade vad vi skulle göra på lördag. Eftersom att jag egentligen inte känner för att göra någonting, så sa jag att jag och Daniel inte skulle göra något särskilt. Då frågade han om vi ville följa med ut till nått ödehus i skogen, där de ska fira halloween långt in på sena natten. Det kan nog bli ganska mysigt, och att kameran följer med är givet.
Nä, skulle bara skriva någonting i ren tristess. Nu ska jag göra nått annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0