I love to say fuck!

Angående rubriken på detta inlägg så kan jag försäkra er om att det är titeln till en låt med Murderdolls, som just nu spelas på högsta volym i min och pappas lilla tvåa. Den är inte särskilt bra, men när man skriker med i refrängen "FUCK! I love to say fuck!" så pumpar liksom adrenalinet ut! Ja, ni fattar.

Nyss hemkommen från skolan, eller tja en halvtimma sen. Det var inte så jobbigt att cykla hem igår som det brukar vara. Det var för att idag var det ingen fruktansvärd motvind, men det är jobbigt som det är utan luft i bakdäcket. Jag har en känsla av att jag måste gå ut och fylla på lite luft sedan, men jag tar mig aldrig tid till sådant! Jag är en lat jävel.
Skolan var lat, mediekommunikation första lektionen och det var bara trist. Vi gjorde en redovisning på kanske 3 minuter, haha sånt gillar jag! Det är lagom långt, och man får ut allting som behöver vara sagt, inte utdraget och tråkigt. Sedan håltimme från 10.45 till 13.30, så jag och Annie tog bussen ut till Norremark och gick och åt på McDonalds. Onyttigt! Jag ska bli nyttig! Japp, det ska jag. Eller ja... efter idag. Jag har fortfarande glass, banan, maräng och colasås kvar, HAH :D

Min dag kommer att bestå utav matlagning, städning, One tree hill och plugg till en viss del. Vår engelskalärare är rolig, och tycker att vi ska rätta essäerna som vi lämnade in. Jag menar, det är väl inte sånt man rättar, eller? Det är ju redan skrivet där liksom, man kan ju inte ändra hela innebörden i texten. Ibland förstår jag mig verkligen inte på lärare.
Men hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0