I know.

Då var det måndag igen. Sista veckan nu innan höstlovet, och det känns underbart skönt! Det känns som att jag behöver ett höstlov nu, då jag bara kan ta det lugnt och umgås med underbara människor.
Helgen har också varit relativt lugn. Skolan i fredags var helt okej, vi fixade iordning för öppet hus och sådär. Jag åkte hem vid 16.50, i Eke hoppade Daniel på bussen och vi var i Alstermo runt sex. Då blev det hemmagjord pizza och tv, lite senare blev det även idol tillsammans med mamma. Jag var så fruktansvärt trött, så vi somnade ganska tidigt ändå.
På lördagsmorgonen fick vi kliva upp vid 07.30, eftersom skolan hade öppethus. Det var drygt och tråkigt där, så jag bestämde mig för att åka därifrån vid 12.30, ungefär. Mamma och mormor hade varit och handlat, så jag fick en ny, jättemysigt tröja och vantar av min lilla mormor. Tack lilla du ♥
Och igår hände det inte mycket, vi åkte till Växjö på eftermiddagen och Daniel bestämde sig för att stanna en natt till. Han åkte hem för en timme sedan, och om en timme börjar jag skolan. Har bara två lektioner idag.

När jag kommer hem efter skolan måste jag verkligen städa här. Det ligger kläder och saker överallt, ser förjävligt ut. Jag ska också laga lite mat. Kyckling, ris och currysås, yummi!
Just nu sitter jag och lyssnar på en underbar låt. Storm med Lifehouse, jag tycker den är så fruktansvärt bra. Jag vill också kunna göra massa bra musik, som folk blir berörda och tar åt sig av. Som folk skrattar och gråter till, har både bra och dåliga minnen till. Jag vill kunna beröra med musik, texter och foton. Jag vill beröra människor, få en del i människors liv med det jag gör, det jag skapar. Det hade varit underbart.
Nu ska jag göra mig iordning. Hejs.



I love it ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0