Helvetesdag.

Det har varit en oerhört jobbig dag idag, men jag vet knappt varför! Hela dagen så har jag gått runt och varit sur/förbannad/ledsen/deppig. Jag har inte alls mått bra, och huvudvärken dunkar innanför pannbenet fortfarande. Igår kväll kände jag av den för första gången, sedan dess har den inte släppt.
Jag har fortfarande huvudvärk, ont i nacken, deppig och känner bara för att lägga mig och sova och inte vakna på ett par veckor. Pappa kände precis på min panna, och han tyckte att jag kändes väldigt varm. Det här bådar inte gott. Nu har jag precis ätit, får se om det hjälper. Jag ska också ta mig en panodil, byta kläder och krypa ner under täcket i någon timme.

Igår var Annie hos mig. Vi gick ner till stan efter skolan, då Annie köpte strumpbyxor. När vi kom hem så kollade på lite vid datorn, jag sminkade av mig, noppade ögonbrynen och smörjde in hela ansiktet medan Annie satt vid datorn. Sedan var det ombytta roller, och jag borstade även ut mitt skatbo till hår och plattade det. Men nu är det lika jävligt igen. Även Annies hår blev fixat, jag lockade det så fint och noggrannt. Nu är det knappast lockar kvar i det. Men vad gör det? Det var kul så länge det varade.

Nej, jag klarar knappt av att sitta här, huvudvärken spänner bakom ögonen. Så godnatt för idag om jag somnar, det är tveksamt om det blir skola imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0