Have you ever been in love?

Här sitter jag och gapar "have you ever been in love". Självklart står spotify på högsta volym nu när det för en gångsskull funkar, då blir man lycklig! Jag är trött och seg idag, men har inte tänkt att slösa bort hela dagen framför datorn för det. Istället ska jag ta tag i saker!

Hur länge som helst har jag tänkt att jag ska ta en riktig storstädning av mitt rum. Hade tänkt att göra det nån helg, men då har jag jämt så mycket annat att göra. Så jag ska göra det idag! Jag ska damma av varenda vrå och det ska bli blänkande, kort sagt. Och så ska jag också börja skriva på min krönika ikväll.

Idag vaknade jag vid 09.00, låg kvar i sängen och tittade lite på nyheterna. Men det hade inte hänt så mycket roligt, så istället satte jag mig vid datorn, fixade frukost och kollade på ett halv avsnitt av Singing Bee. Jag gjorde mig iordning, skickade iväg ett par mail och cyklade sedan till skolan. Helt sjukt hur kallt det är ute idag!
Svenska, mat och sedan estetisk verksamhet - bild. Jag blev klar med min tavla, och jag blev absolut inte nöjd med den, men det gör ingenting ^^

Nä, nu ska jag inte dra ut på det här längre, dags att hämta dammsugaren ;) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0