Finally!

Nu har jag hunnit med en del sen jag skrev sist.
Jag har hunnit:

  • Handla
  • Träna
  • Laga mat
  • Plugga (ytterst lite!)
  • Duscha
Och det känns ganska bra att ha hunnit med det, sen sist jag skrev. Vilket måste ha varit för ungefär 4-5 timmar sedan. Hur som helst, jag brukar gilla fartfyllda dagar med mycket att göra. Och jag brukar gilla att träna, jag gillar att känna den där känslan efteråt, av lugn. Men idag fick jag inte den, för idag när jag gick där på crosstrainern så var det enda jag kunde tänka på alla problem som jag har. Hur jag ska hinna med allt plugg, hur jag ska lösa vissa privata grejer inom familjen och på hur det kommer bli om det verkligen blir ett stort problem. Då blir det bara tack och adjö, ungefär. Jag tänker inte prioriteras i andra hand!

Jag kom precis ut ur duschen, och ska nu lägga mig och skriva lite på engelskan. Jag hade tänkt att vara duktig förut och plugga mediekommunikation, men så insåg jag att jag inte har ett papper som är ganska välbehövligt. Då tappade jag motivationen, men jag har i alla fall skrivit lite. Jag måste sova i tid idag, det är så oerhört svårt att komma upp på morgonen nu för tiden!
Godnatt ♥


Känner inte alla igen sig i det här?


Kommentarer
Postat av: stina

okej, vad bra :) då dyker det upp ett svar typ om ett tag. men du bor i växjö på veckorna?

2009-10-03 @ 17:12:20
URL: http://stinanoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0