Everytime I die!

Jahopp, ännu en dag lider mot sitt slut och jag har inte gjort något vettigt alls idag. Sen jag kom hem så har jag lagat middag, tittat på halva "Män som hatar kvinnor" och så har jag fotat lite också. Jag kollade på nån video med Marilyn Manson, och då blev jag helt inspirerad till att fota. Dock blev inte resultatet som jag ville.

Nu ska jag alldeles strax kolla över mina skolgrejer, kolla så att allt är rätt och som jag vill ha det och sedan skicka in det till lärarna. Dock hade jag ju tänkt att plugga och städa idag, men så blev det tydligen inte. Men jag har ju ett par timmar till på mig, så jag måste nog städa lite i alla fall.
Jag sitter och lyssnar på Children of bodom nu, jag vill se de live! Jag länkar den här så att ni ska få lyssna på lika bra musik som jag får!
Snart är det november, och då ska jag till Stockholm för att titta på pink! Det ska bli alldeles underbart. Och New Moon, det är ju också totally awesome! Haha, jag kommer knappt ihåg vad som hände i boken, men jag har ändå funderat på att läsa om alla inom en snar framtid, vi får väl se hur det blir med det.
Anyways, nu ska jag avrunda. Och godnatt! ♥



Everytime I die - Children of Bodom (Awesome! ♥)


Jag bjuder på en tråkig, misslyckad bild också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0