Borsta borsta bort din sura min.

Här sitter jag med tandborsten långt ner i halsen! Nej, så illa är det inte riktigt, men jag sitter i alla fall och borstar tänderna. Idag känner jag att det inte är någon bra dag. Jag har ont i magen och vaknade av en fruktansvärd huvudvärk. Kan det bli värre än så? Nej, jag trodde inte heller det.
Idag ska jag åka hem till Växjö igen. Det är konstigt att jag kallar det hem, när Alstermo känns mer som hemma för mig. Men hur som helst, jag ska till Växjö idag. Daniel kommer vid 17.00, sedan ska vi gå och äta kinamat :) Medan jag väntar på honom (vilket blir typ 40 minuter), så ska jag gå och köpa nagellack och en sminkborste. Eller sminkborsten får vi se, är inte så sugen på att lägga ut 100 kr på den, men men. Det är ju bra att ha i alla fall. Jag fick 300 kronor av mormor idag, så nu äger jag 1500:-, vilket känns ganska awesome!
Nej, nu ska jag ta och göra mig i ordning och sedan sätta mig och titta på One Tree Hill. Jag måste ju låta mamma sitta lite här också, annars blir hon ju alldeles för rastlös och jobbig ;)
Grattis till min lilla mormor som fyller 67 år idag :D ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0