Stockholm.

Japp, imorgon vid 09.00 bär det av från Kalmar station. Det kommer att bli awesome, jag har saknat Stockholm! Haha, det låter som att jag är där jämt, men så är det inte. Sist jag var där var i februari -08, då jag var och tittade på KoRn. Det var också awesome.
På bussen blir det väl till att plugga, eftersom att vi har idrottsprov på torsdag. Och någon dag nu så måste jag ringa ett samtal, så att jag kan åka och kolla upp ett par saker. Men det kan jag ju inte berätta, jag kan ju inte bli alldeles för personlig här i blogggen, right?
Klev upp vid 06.00 i morse, packade klart allt, fixade mig, åt frukost och sedan bar det av mot bussen. Väl framme i Hultsfred blev det lite snabbt hej då till Daniel och sedan hoppa på nästa buss. Var i skolan vid 09.50, och jag och Annie satt och väntade på lektion i över en timme. Men vi hade mycket att prata om, så det gick ganska fort ändå. Sedan hoppa på bussen igen, och hem till Alstermo. And here I am now!
Det blir lugnt idag, ska kolla lite på one tree hill och ja.. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt, plugga lite kanske? Det märks. Nu ska jag i alla fall gå och se hur det går med mammas bak, jag känner minsann att det luktar äppelruta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0