Sandy Claws.

Jaha, då har man nästan tagit sig igenom den här dagen också. Klockan står nu på 19.22 och jag börjar bli trött. Men jag ska inte sova ännu. Först ska jag hinna duscha och lägga in ny musik på mobilen, den består inte utav så rolig musik. Musik är så viktigt här i livet, jag måste lyssna på bra musik för att hålla humöret uppe. Just nu lyssnar jag på Amon Amarth, och DET är bra musik som gör mig glad! Så nu är jag lite glad i alla fall.
Det är inte okej i mitt rum. Det är dammtussar som är äckliga, och det står colaflaskor överallt - eftersom att Daniel har varit här ;) ♥ Men de ska pantas någpn dag snart, så att jag kan få in lite pengar och bättra på min ekonomi. Det kan behövas eftersom att jag ska till Stockholm på tisdag. Underbart!

Det kommer bli mycket nu de närmaste dagarna. På fredag åker jag till min babyboo, och stannar där tills på måndagmorgon, vid 08.00 går bussen hem. Jag åker till skolan, har en svenska lektion, och sedan åker jag hem till Alstermo.
Väl i Alstermo så stannar jag, och sover där. På tisdagsmorgonen får man gå upp runt 06.30, göra sig iordning och packa det sista inför resan, och vid 07.30 börjar vi åka mot Kalmar där bussen vi hoppar på ska ta oss till Stockholm. Gah, jag längtar! På kvällen ska jag se självaste Pink, det kommer bli awesome!!

Idag har jag i alla fall varit i skolan, det var väl okej. Graf första lektionen och det var nice, sedan svenska som inte var lika nice med tanke på att folk sitter och ger mig mördarblickar. Om blickar kunde döda skulle jag vart död 3894 gånger om vid det här laget!
Efter det hade vi litterär gestaltning, ja alltså jag och Annie. Vi pratade lite om ord 09, kollade på en film, läste två noveller och pratade om de och sist så skrev vi lite noveller. Jag kom igång lite smått, ungefär ett halvt A4. Det fanns en novell på datorn som jag hade börjat på, som jag tyckte var ganska okej ändå som jag tänkte fortsätta skriva på, men självklart har mappen försvunnit så jag hittade inte den :(

Nä, nu ska jag göra lite nytta här och hoppa in i duschen. Hejs.

Uttråkad Sanna i skolan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0