Far away.

Att försvinna far away ibland skulle ju inte vara helt fel, dock gör jag det väldigt ofta. Ja, i mina egna tankar alltså. Det är skönt, ingen kan komma in och störa och få min underbara verklighet att försvinna. Fast ibland kanske det blir lite.. för bra?

Jag har varit i skolan idag, som var väldigt skön. I morse när jag vaknade snöade det också, det var mysigt tills jag kom utanför dörren och hoppade på cykeln. Då var det mer.. obehagligt. När jag kom till skolan så visade det sig att vi inte hade behövt komma dit förrän 08.30, vi lyssnade på några som pratade om en blogg. Sedan gick vi till ett museum och kollade på lite bilder, alla valde ut varsin bild som vi ska analysera, typ. Sedan var den dagen slut, för ingen orkade gå tillbaka till foto, och vi pratade med idrottsläraren så vi slapp den. Redan vid 11 var vi hemma hos Alice. Vi gick och lämnade Annie vid bussen, sedan gick vi hem till Alicei igen och åt potatismos och fiskpinnar. Mums.

Vi ska skaffa ett UF-företag. Jag, Alice och Annie. Men vi vet inte riktigt vad vi ska sälja ännu, vi funderade på en kokbok kanske, fast jag vet inte ännu, man kanske inte tjänar så mycket på det. Men ändå! Det skulle vara kul att göra något eget, att tjäna egna pengar på det. Vilken känsla!

Om 2 timmar ungefär ska jag ta bussen mot stan, möta upp Alice och vi ska gå till Musikhuset. Ikväll är det Navid Modiri och gudarna som spelar, och jag ska vara där som lite stöd för Alice, eller ja, sällskap. Hon ville inte gå själv, och om det inte är för dyrt så kan jag ju vara snäll och följa med.

Nu ska jag gå igenom min garderob. Puss ♥

Imorgon åker jag till min finaste ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0