Cuz I Can!

Snart har mitt ägg kokat klart, så det är alltså frukost som väntar. Jag vaknade för ungefär en timme sedan, vilket var wunderbart! Om en timme börjar jag skolan, och jag har bara två lektioner idag, vilket också är wunderbart! Sedan bär det av ner till stan, äta på pastabaren och sitta och vänta på att klockan ska bli 18.25 så att jag kan ta mig till mitt ♥

Just nu sitter jag och dunkar pink, har packat klart allting - tror jag! Den ena väskan blir väldigt full, men jag måste ju ha med mig kamera, listerine och parfymfri tvål, och det är ganska stora saker :S Vi har även idrottsprov nästa torsdag som jag måste plugga på under helgen, och lite i Stockholm. Om 4 dagar bär det av mot Stockholm, mot Globen, mot P!NK! GAAH :D Awesome!

Nej, nu kokar det, tills dess får ni fylla era öron med denna underbara sång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0