Bother.

Jag blir galen på att spotify alltid är så himla segt på att starta. Jag dubbelklickar på ikonen, och ungefär 3 minuter senare så öppnas spotify och musik strömmar ut ur högtalarna, då har jag ju liksom redan glömt bort att jag startade det och självklart har jag också glömt att sänka.
Idag har jag mest gått runt och irriterat mig på en del saker, och självklart tänkt. Varför kan inte folk ge klara besked med en gång, varför är det alltid en massa tvekande över allting? När jag frågar så vill jag ha ett rakt svar, inte ett velande hela tiden.

Usch, jag orkar inte skriva vad jag har gjort under veckan. Jag har varit hos Daniel, varit hemma hos mamma, Daniel kom hit, vi var lite i Åseda och så har vi varit här i Växjö. Sådär, nu har ni fått läsa en sammanfattning om mitt lov + helg.
Skola idag och igår, det var ju inte så himla roligt, men ändå helt okej. Imorgon kommer jäveldagen då jag går från 08.00 till 16.20. Jag orkar inte, speciellt inte litterär gestaltning, det är så jävla segt! Dessutom måste jag skriva 2 texter tills imorgon, + skriva färdigt en text som jag började på idag. Åh, jag orkar inte. Jag vill bara sova!

Nu för tiden irriterar jag mig så mycket på saker, det är inte klokt. Framför allt på fjortisar som kollar snett och bröstar upp sig. Visst, fine, det får väl de göra, men hur kul är det när alla ser likadana ut?
Och något annat som irriterar mig är när folk går MITT på cykel/gå-vägen! Varför kan de inte hålla sig på kanten så att man vet vilken sida man kan cykla/gå förbi, jag menar, rätt som det är så kanske människan som går där mitt i vägen för får sig att gå in i någon utav kanterna. (btw, nu kom spotify igång)
Och slutligen, när jag cyklar till skolan. Precis innan skolan så cyklar man under en tunnel, och där finns två järngrejer som gör så att bilar inte ska kunna köra där, så därför måste man cykla typ sicksack där. Varje torsdagsmorgon kommer det nån liten ful fan och kör om mig precis INNAN de där, så att jag håller på att cykla in i de. Varför ha så JÄVLA bråttom?!

Ursäkta, men idag är en sådan dag man irriterar sig på allt och alla. Därför ska jag äta glass nu. Hejdå!




btw, jag piercade mig lite igår. Najsbajs, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0