You Said We Wouldn't Be Apart.

Jag har köpt en ny mobil! Eller ja, jag har inte fått den ännu men jag får den troligen på fredag. Jag hittade av en ren slump "eniro - köp och sälj" och sökte på "sony ericsson s500i" och då hittar jag en tjej som sålde sin mobil för bara 400 kronor! Jag skickade genast ett mail, och ett par mail senare så har jag betalat 328 kronor, för att det var en snabb affär, och jag hoppas verkligen att jag får mobilen så att hon inte lurar mig.

Jag har tagit det lugnt idag. Jag skrev ju innan, men då hade jag inte kommit så längt in på dagen, men nu har jag hunnit träna, äta, duscha och titta på en halv film. Strax så ska jag gå och lägga mig i sängen, titta lite på scrubs eller vad som visas på tvn nu. Jag är så pepp på att skriva nånting! En novell, dikt, bok, vad som helst! Men jag vet inte vad jag ska skriva om, jag känner bara att jag vill skriva. Jag har ju såklart en del idéer, men jag är för lat för att verkligen genomföra det.

Det värker i huvudet, så trött är jag. Jag känner hur mina ögonlock sjunker längre och längre ner, hur blinkningarna blir långsammare och långsammare. Det ska bli riktigt, förbannat skönt att lägga sig, jag har ont i ryggen också så jag tror att den kan behöva vila lite. Natti!

Kommentarer
Postat av: Intenso

aww, härligt att du köpt en ny mobil

2009-05-14 @ 07:37:22
URL: http://intenso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0