Sommar på riktigt!

Japp, nu är det sommar på riktigt, helt riktigt. Det har varit så satans varmt idag, så det är inte klokt. Men jag har suttit i solen hela dagen och bara njutit! Vi kan väl säga såhär.. nu njuter jag inte längre.
Yes, det är som det låter, jag har bränt halva min kropp. Jag har bränt bröstkorgen, armarna, axlarna, ryggen och benen. Spännande, va? Så alldeles snart ska jag ta en kall dusch och sedan smörja in mig med något kallt. Inget ont som inte har något gott med sig, jag blir brun! Det är ju skitbra.

I fredags åkte jag med familjen Annie hem från skolan eftersom att vi fick sluta tidigare för att Perra ville vara lite extra snäll, eller jag vet inte. Jag är iaf klar med arl, och det är göttmooos! Vi var iaf på citygross (jag och familjen annie, inte perra och jag) och vi red på hästar, satt i massagestolar och provade utemöbler. Vi diskuterade även framtidens planer utav våra hus, altaner och postlådor. Mycket trevligt!
Jag kom hem till mamma, åt lite mat och sedan skrev Ted till mig på msn och kom pruttandes på sin moped. (Alltså, ted pruttade inte, mopeden gjorde det). Vi satt och pratade om allt mellan himmel och helvete, sedan kollade vi på Twilight. Äntligen har jag hittat en kille som är totalt förälskad i Twilight! Finally!
Runt 02.30 åkte han hem, och jag hamnade i säng ungefär en timme senare. När jag vaknade på lördagen så visade det sig att klockan var 11.30, och det var bara en timme tills sista bussen till Växjö skulle gå. Så istället spenderade jag dagen med att gå ut och gå med mamma, sola och spela yatzy. Det gamla vanliga. Pappa kom och hämtade mig runt halv sex, och då åkte vi till Åseda, till Camillas nya hus. Där sprang jag runt och lekte "skjutagömma" (?) med Hampus, och sedan åkte vi och åt. Kvällen spenderades framför tvn, och jag fick också en ny mobil (Camillas gamla, som är likadan som min - fast i bättre skick.

Idag så vaknade jag, åt frukost åkte till huset och solade hela dagen. Spelade även fotboll och kort. Sedan var det mat och glass hemma hos Camilla, efter det åkte jag och pappa hem och självklart somnade jag i bilen så nu har jag nackspärr.
Jag har bränt mig som sagt, så jag har satt upp en minifläkt här i mitt rum och det är förbannat skönt! Jag ska alldeles strax ta en kall dusch och sedan vet jag inte riktigt. Spela lite piano kanske, eller gå till skolan för att hämta mig cykel. Vi får se. Meeen, grattis om du orkade läsa allt xD Haaa't!






Här ser ni då alltså :)

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Ja, nu känns det faktiskt att sommaren är här på riktigt :)

2009-06-01 @ 21:56:08
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hoppas du får behålla brännan å inte flagnar :/ Det gör så ont...

2009-06-02 @ 16:08:37
URL: http://nat0.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0