Sol.

Idag är det sol, och jag sitter här. Det har jag verkligen inte tid med idag! Jag ska plugga psykologi och engelska, och jag funderar på att sätta mig i solen och göra det istället för att sitta här. Åh, jag kan inte bestämma mig. En sak som är säkert är i alla fall att jag inte har tid att sitta här idag. Jag ska hinna diska också, eftersom att det gör ju aldrig pappa. Eller så kanske vår nya diskmaskin kommer idag och gör det ;)

Det är i alla fall fett varm idag, vilket jag hoppas det är hela veckan! Jag vill ha massor utav sol! *kollar smhi.se*
... okej, det är vädligt segt. Det håller på att laddar.. Lalala..  (5 minuter senare) Det blir fint imorgon, och ganska fint på onsdag, så nu vet ni! Imorgon gäller det att passa på att sitta i solen, alltså.
Nej, nu ska jag gå. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0