Seg dag.

Det är en såndär dag som man egentligen inte orkar med idag. En sådan dag som man egentligen bara ska ligga i sängen, frossa i sig choklad och titta på underbart bra filmer. Och klädseln ska bestå utav mysbralls, tjocka strumpor och luvtröja, det är ju ganska självklart eftersom att det är kallt idag också. Det kanske låter som att jag har gjort allt det här idag, men det har jag tyvärr inte. Jag har varit i skolan.

Vi hade matte första timmen och Svante gick igenom lite grejer som kanske kommer på b-delen på nationella proven. Fick också veta att man bara behövde ha 19 rätt på båda delerna för att få godkänt, så jag ser lite hopp i alla fall, och hoppas självklart på det bästa.
Efter matten så hade vi håltimme i två och en halv timme för att Serge var någon annanstans idag. Då passade jag och Annie på att skriva klart ARL-uppgiften som vi fick typ precis efter jul, hehe. Men nu är den klar i alla fall, och det är ju superbraaa! Öhm, ursäkta. Men jag har så förbannat tråkigt!
Vi stack förresten från sista lektionen. Treorna skulle ha projektarbets-redovisning, men allting bara krånglade så vi bestämde oss för att dra därifrån. Jag var hemma redan vid 12, jätteskönt ju. Sen dess har jag stekt pannkakor som för en gångsskull blev lyckade och hela! Fyra pannkakor blev det, och alla var hela, det är ju helt otroligt. Anyway, jag har tittat på tv och suttit här. Jag ska snart skriva klart ett brev till S, sedan plugga lite matte och säkert diska också. Pappa har tjatat på mig sen igårkväll att jag ska diska, men jag har så mycket annat för mig i mitt liv!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Jag känner att den här bloggen är väldigt tråkig, det står bara vad jag gör under dagarna. Jag glömde skriva en sak, förresten! Jag har kollat posten 1249 gånger idag också, jag vill ha min mobil nu! Jag hoppas verkligen att den kommer imorgon, om den kommer överhuvudtaget, hehe. Men det märker vi ju, annars tänker jag köpa en sprillans ny och polisanmäla hon som lurade mig på 328 spänn!

Nej nej, nu ska jag inte tjata mer, nu ska jag gå härifrån. See youuuu!

Kommentarer
Postat av: Felicia

svar: sjukt jobbigt med plugg är det. Förresten så har jag börjat läsa Twilligth böckerna :)

2009-05-15 @ 22:50:17
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Felicia

svar: Är på andra boken och ska börja på kapitel 9 :) duktigt va? De var mycket bättre än vad jag trodde att de skulle vara.

2009-05-15 @ 23:50:55
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0