Rövdag.

Det har verkligen inte varit min dag idag. Alla har verkligen hatat mig, och utan anledning tror jag? Det hela började med psykologi på teknikum. Jag orkade inte tänka och svara på en fråga, så därför var han sur och kollade snett på mig hela lektionen. Ja, Lars alltså.
Sen hade vi håltimme i typ 3 timmar, så jag och Annie gick och åt. Alice ringer, och kommer dit. Vi börjar prata och jag nämner att jag ska till Emmaboda imorgon, och då blir Alice sur som fan och säger att jag har lovat att umgås med henne. Det var på dagen, jag ska till Emmaboda på kvällen, men hon börjar slå på mig och misshandla mig som fan osv.
Efter många sura miner, fula ord och total ignoration så har vi ARL. Vi får en examinationsuppgift, jag gör till ungefär uppgift 4 när Jonas kommer och sätter sig bredvid mig och klagar på att han inte kan. Vad ska jag göra åt saken, kan man då undra? Svara på alla frågor åt honom, kanske? Nej, just det. Så jag sitter där och blir bara mer och mer trött på alla.
Vid 15.15 så är jag klar med ARL:en och frågar Annie om jag ska hjälpa henne innan jag går. Men hon är också sur, så jag orkar inte med någon mer och bara går därifrån.

När jag kommer hem så har inte mobilhelvetet kommit, så jag lägger mig i sängen, tittar på tv och tjurar. Jag lyckas också somna i typ en och en halv timme. När jag vaknar så ska jag äta och greja och hålla på. Sedan kom Rasmus, Hampus och Camilla. Paj, piano, gitarr, fota. Det var det vi gjorde. Kollade även på en barnfilm som var ganska rolig, den handlade om spöken. Anyway, nu sitter jag här. Och här sitter jag väl ett tag till, kan jag tro.

Jag har strumpbyxor på mig idag, och de gör verkligen jätteont så fort de rör sig på benen, om man inte har nyrakade ben vill säga. Hur ofta har man det? Precis. Det finns ju inget tråkigare än att raka benen.
Nej, nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mer, jag skulle bara informera om att det har varit en helvetes dag idag. Godnatt.


 

Kommentarer
Postat av: Felicia

svar: Jag vill att Edward ska vampyra Bella ju men han det kommer säkert aldrig att hända.



Ja, jag längtar också till film 2 kommer :) ihhhi <3

2009-05-16 @ 21:04:27
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0