Regning onsdag.

Det känns verkligen inte som onsdag idag, mer som söndag. Som sagt var jag ju inte i skolan idag,
så därför underhöll jag mig istället med att baka och laga mat. Jag har precis tittat på Beetlejuice
också, en söt film av Tim Burton som också gjort The Nightmare Before Christmas, Corpse Bride,
Edward Scissorhand mm. Jag älskar typ alla hans filmer.

Jag har ju då bakat kladdkaka, den blev inte så vacker men den blev god som satan!



Jag har ju som sagt lagat mat idag också, och medan jag väntade på att
stekpannan skulle bli varm så underhöll jag mig själv genom att fota.




Nu ska jag strax sätta mig och titta på en till film, Cradle Of Fear, som är en skräckfilm. De
som skådespelar är alltså medlemmarna i Cradle Of Filth <3 Jag har sett halva förut, och jag
vet att det är värsta B-filmen, men det kan ju bli kul ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag tycker om champinjoner.

Och som svar på kommentaren om tåget bakom CWG. Jag sa ju att det var coolt att det inte hördes! Lite roligt, faktiskt :)

2009-05-06 @ 17:08:51
URL: http://curlyysue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0