Regn.

Dagen började inte alls bra. Jag vaknade 08.30 utav ett sms, där Annie hade skrivit "när börjar vi?". Jag svarade "om 5 minuter!", så ni förstår nog att jag var lagom stressad. Jag hade alltså tryckt av telefonen istället för att trycka på snooze, så jag sov en timme till. Men det var ju skönt, och jag kom ungefär bara 15 minuter försent. Bra kämpat!

Dagen gick ganska fort, och jag och Annie vandrade till teknikum vid två eftersom Annie skulle skriva prov. Jag cyklade hem, hämtade pengar, tog bussen och väntade på Annie. Ner till stan, äta, handla sen hem. Och nu sitter jag här. Sen jag kom hem så har jag diskat och städat, så nu är faktiskt köket väldigt fint! Jag håller också på att ladda upp min reklamfilm som jag gjort på medieproduktionen innan jul, så jag visar den här snaaart. Den ska bara bearbetas.

Resten utav dagen består nog mest utav att ta det lugnt, nån film kanske och plugga matte och engelska. Jag har nationellt prov i engelska på torsdag, och nationellt i matte nästa vecka och jag vill gärna få bra betyg på båda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0