Pluggish.

Jajemen, det är det som gäller idag. Idag blir det plugga, plugga, plugga! Jag har nämnligen nationellt prov i matte på onsdag, och jag ska klara det. Jag blev lite gladare idag på engelskan när jag fick reda på att jag fick VG på alla, observera alla, delar på nationella proven. Jag blev överlycklig!
Jag hoppas i alla fall på ett G i matte, då blir jag också överlycklig, haha. Men som sagt, pluggish mannen, jag ska bli smartast.
Jag ska också försöka fjäska lite för pappa. "Pappa, eftersom att jag fick VG på alla delar i engelskan, så borde faktiskt du köpa en mobil till mig!" Det funkar väl, eller hur? ;)

Nä, nu ska jag dra mig. Ha det braao.









Uppdatering 1 timme och 45 minuter senare:

Hahaha! Jag ska absolut inte klara nationella prov i matte. Det här ta mig fan omöjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0