Plugg

Usch, jag känner inte alls för att plugga idag. Jag gjorde iof inte så mycket pluggande igår, läste igenom ett och ett halvt kapitel i psykologiboken. I går kväll käkade jag och pappa lite, nudlar med "räkröra" bestående utav räkor, champinjoner, crabstics, minimajs, bambuskott, vattenkastanjer och lök. Och så var det självklart starkt som satan, jag älskar stark mat! Efter det så åkte vi ner till stan, pappa parkerade vid strandbjörket och så gick vi en runda runt sjön. Det tog ungefär en timme, det var alldeles lagom varmt och vi gick och pratade om lite allt möjligt.
Det var då jag kom på att min hjärna är understimulerad. Det är därför jag är uttråkad så ofta, jag måste hitta på grejer! Men jag tycker ändå att jag gör mycket. Jag pluggar, tränar, fotar, spelar piano/gitarr och sjunger. Jag har ju inte tid med mer? Hm.. Jag vet inte vad det är för fel på mig. Anyway, det var riktigt trevligt, förutom att jag fick fruktansvärt skoskav av mina flipflop.

Skola idag. Vi redovisade monterna första lektionen, sedan gick jag och Annie ner till stan och åt, sedan tillbaka till skolan för engelska. Kort dag idag, vilket är väldigt skönt. Jag kom hem för typ 40 minuter sedan, och nu ska jag göra mig lite bubbelvatten och sedan sätta mig nånstans att plugga. Jag ska också lägga in ny musik på mobilen, ska försöka att inte glömma det!
Ha det bra, hejs.


Här får ni en underbar bild, för att hylla sommaren!


Kommentarer
Postat av: Annie

PRISA SOMMAREN!!





Nu somnar jag. God natt.

2009-05-26 @ 15:53:15
URL: http://curlyysue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0