Oh no.

Söndag idag igen, inte alls kul. Jag orkar inte gå till skolan imorgon, jag har bara tråkiga lektioner hela dagen.
Matte - Engelska - Medieproduktionen.
På onsdag är det nationellt prov i matte också, det kommer ju verkligen gå bra. Hej hej IG :)

Igår tog jag det bara lugnt hemma med mamma, jag och Annie var ute och cyklade en runda också, men det var mest för att vi inte hade något bättre för oss. Jag gick till och med och la mig tidigt igår.
01.00 så var jag i säng, kollade lite på A walk to remember innan jag somnade, så oerhört fin film det där.

Om ungefär en timme så åker jag tillbaka till Växjö, tillbaka till vardagen. Jag ska träna, duscha, städa och plugga när jag kommer tillbaka. Jag ska förändra min vardag och inte bara sitta framför datorn, det är inte bra.
Och så ska jag bli bäst på matte.

Min mp3 har gått sönder på tal om annat, så jag ska leta kvitto också när jag kommer hem. Jag och pappa ska åka till media markt imorrn och se om vi kan få ut nån garanti på den, hoppas det! See you.

Kommentarer
Postat av: Roza

Tack!



Kul att du fortfarande kikar in på min blogg :)



Lycka till med mp3:en!

2009-05-10 @ 21:49:47
URL: http://stiftpennan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0