Ny design.

Jag vet inte riktigt om det syns här, jag har firefox nu och det syns inte, men om jag har internet explorer så ser man att jag har gjort om min blogg idag. Eller gjort om och gjort om, jag har ändrat färger, typsnitt och header ungefär. Lite roligt med förändring ibland, eller vad säger ni?

Onsdag idag då. Jag var sjukt trött idag på morgonen med gick upp vid 06.45 gick på toa, sminkade mig. Vid 07.00 gick jag och la mig i sängen igen och kollade på postis per, fast jag lyckades somna ett antal gånger under den tiden. Det var göttans. Började 08.15 idag, nationellt prov, och det gick ju som det gick. Jag vet inte hur det gick, seriöst, I just go with the flow och hoppas på det bästa. Svenska efter det, också prov. Läsförståelse, men det gick nog bättre än matten i alla fall. Det brukar åtminstone vara så.

Jag var hemma redan vid 12.00 idag, så jag satt lite här, fotade lite, åt lite, tittade på tv osv. Väldigt slapp och skön dag. Nu slutar pappa, så han kommer väl hem om sådär 40 minuter så då blir det mat och sen träna. Skönt att träna och bli av med lite kalorier och överskottsenergin skulle också försvinna om jag hade haft nån. Är så sjukt trött nu för tiden, men jag tror att det beror på att det snart är sommarlov så man är helt slutkörd efter hösten och våren, och det kan nog också bero på att jag inte tränar så flitigt nu för tiden ^^

Jag hade förresten planerat att köpa en mobil som jag hittade på blocket för 700:- och jag har skickat mail och allting till gubben som säljer den, men jag får inget svar! Jag blir snart jätteledsen, för jag vill verkligen ha den nu :(
Nu ska jag göra nått annat, men jag vet inte riktigt vad. Om jag skriver mycket mer så blir det bara.. jobbigt. Hej.

Kommentarer
Postat av: Annie

Sv: TACK SOM FAAN!! :D:D:D:D:D

2009-05-13 @ 18:45:06
URL: http://curlyysue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0