Mobil köpes!

Okej, nu har min mobil lagt av helt. Så fort jag sätter i headsetet så stänger den av sig, så fort jag sätter i laddaren stänger den av sig, när jag pratar i telefon så piper det och tjuter hela tiden. Jag behöver alltså en ny mobil.
På grund utav min mobil så vaknade inte jag i tid i morse. Jag vaknade 09.20, och jag tänkte att om jag går till skolan så får jag en massa ogiltig frånvaro på mediekunskapen, så jag bestämde mig för att sjukanmäla mig istället. Hellre giltig frånvaro än ogiltig.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag. Jag har legat och tittat på barnkanalen och greys anatomy hela morgonen, jag har ätit frukost och nu sitter jag här. Jag funderar på att gå till Netto senare och handla grejer så att jag kan baka mig en kladdkaka. Det värsta är att det regnar, och jag vill gärna inte gå i regn, men men. Med musik i öronen och mössan så funkar allting. Jag ska också försöka plugga lite idag, lite matte och kolla på nån film utan text eller nått. Jag har nationella i engelska imorgon, och det SKA jag få bra betyg på.

Nä, nu ska jag platta luggen. See you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0